Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5897
Название: Форми та методи профорієнтаційної діяльності соціального педагога
Другие названия: Forms and methods of vocational orientation of a social pedagogue
Авторы: Лещук, Галина Василівна
Ключевые слова: профорієнтаційна робота, методи і форми профорієнтаційної діяльності, класифікація методів профорієнтації
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Лещук, Г. В. Форми та методи профорієнтаційної діяльності соціального педагога [Текст] / Г. В. Лещук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 106–109. – Бібліогр.: с. 109 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Оскільки проблема професійного самовизначення молодої людини набуває особливої актуальності в умовах трансформаційних економічних процесів в українському суспільстві, коли успішний вибір професії є запорукою життєвої самореалізації особистості, то особлива відповідальність за цей вибір покладається на соціального педагога, який, будучи безпосереднім керівником процесу професійного самовизначення, має докласти максимальних зусиль для його оптимізації. Вибір ефективних методів і форм профорієнтаційної діяльності є необхідною умовою вдалого професійного самовизначення. У статті охарактеризовано основні форми і методи профорієнтаційної діяльності соціального педагога в умовах загальноосвітньої школи, подано класифікацію профорієнтаційних методів за різними кваліфікаційними ознаками. Подальшого вивчення в контексті даного дослідження заслуговують інноваційні методики профорієнтаційної роботи. Ключові слова: профорієнтаційна робота, методи і форми профорієнтаційної діяльності, класифікація методів профорієнтації.
As a problem of professional self-determination of young man acquires the special actuality in the conditions of economic processes of transformations in Ukrainian society, when a successful choice of profession is the mortgage of vital self-realization of personality. A choice of effective methods and forms of vocational activity is the necessary condition of successful professional self-determination. In the article basic forms and methods of vocational orientation of a social pedagogue have been described at general school, classi cation of methods of vocational orientation has beenconsidered on different qualifying signs. A subsequent study has been deserved by the innovative methods of vocational orientation. Key words: vocational orientation, methods and forms of vocational orientation, classi cation of methods of vocational orientation.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5897
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФОРМИ ТА МЕТОДИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА.pdf283.01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.