Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5897
Назва: Форми та методи профорієнтаційної діяльності соціального педагога
Інші назви: Forms and methods of vocational orientation of a social pedagogue
Автори: Лещук, Галина Василівна
Ключові слова: профорієнтаційна робота, методи і форми профорієнтаційної діяльності, класифікація методів профорієнтації
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Лещук, Г. В. Форми та методи профорієнтаційної діяльності соціального педагога [Текст] / Г. В. Лещук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 106–109. – Бібліогр.: с. 109 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Оскільки проблема професійного самовизначення молодої людини набуває особливої актуальності в умовах трансформаційних економічних процесів в українському суспільстві, коли успішний вибір професії є запорукою життєвої самореалізації особистості, то особлива відповідальність за цей вибір покладається на соціального педагога, який, будучи безпосереднім керівником процесу професійного самовизначення, має докласти максимальних зусиль для його оптимізації. Вибір ефективних методів і форм профорієнтаційної діяльності є необхідною умовою вдалого професійного самовизначення. У статті охарактеризовано основні форми і методи профорієнтаційної діяльності соціального педагога в умовах загальноосвітньої школи, подано класифікацію профорієнтаційних методів за різними кваліфікаційними ознаками. Подальшого вивчення в контексті даного дослідження заслуговують інноваційні методики профорієнтаційної роботи. Ключові слова: профорієнтаційна робота, методи і форми профорієнтаційної діяльності, класифікація методів профорієнтації.
As a problem of professional self-determination of young man acquires the special actuality in the conditions of economic processes of transformations in Ukrainian society, when a successful choice of profession is the mortgage of vital self-realization of personality. A choice of effective methods and forms of vocational activity is the necessary condition of successful professional self-determination. In the article basic forms and methods of vocational orientation of a social pedagogue have been described at general school, classi cation of methods of vocational orientation has beenconsidered on different qualifying signs. A subsequent study has been deserved by the innovative methods of vocational orientation. Key words: vocational orientation, methods and forms of vocational orientation, classi cation of methods of vocational orientation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5897
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.