Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/592
Title: Лінгвокультурологічні особливості формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови у читанні художньої літератури
Other Titles: Linguocultural peculiarities of formation of linguosociocultural competence for future foreign language teachers in the process of fiction reading
Authors: Нацюк, Мар’яна Богданівна
Keywords: культура, цінності, культурні універсалії, безеквівалентна лексика, фонова лексикa
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Нацюк, М. Б. Лінгвокультурологічні особливості формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови у читанні художньої літератури [Текст] / М. Б. Нацюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 132–136. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 135–136 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті досліджено проблему визначення культури та її структури, взаємозв’язку мови і культури. Проаналі- зовано питання концептуальної та мовної картин світу і необхідність їх вивчення для майбутніх учителів іноземних мов. Здійснено класифікацію одиниць з національно-культур- ною семантикою, зокрема виділено безеквівалентну лексику, фонову лексику, фразеологізми. Автор робить висновки, що необхідно формувати у майбутніх учителів іноземної мови уявлення про переконання, цінності і норми поведінки, які іс- нують і є визначальними для культури країни, мова якої ви- вчається. Ключові слова: культура, цінності, культурні універса- лії, безеквівалентна лексика, фонова лексикa .
Description: The article researches the problem of culture definition and its structure, the interconnection between language and culture. The issue of the conceptual and language world mappings and the importance of their learning for the future foreign language teachers has beem analyzed. The classification of culturally related vocabulary, which contains non-equivalent vocabulary, background vocabulary, phrases, has beem provided. The author has made the conclusion about the necessity to form the idea of the beliefs, values and norms of behaviour which are dominant in the target culture. Key words: culture, values, cultural pattern, non-equivalent vocabulary, background vocabulary.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/592
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.