Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/592
Название: Лінгвокультурологічні особливості формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови у читанні художньої літератури
Другие названия: Linguocultural peculiarities of formation of linguosociocultural competence for future foreign language teachers in the process of fiction reading
Авторы: Нацюк, Мар’яна Богданівна
Ключевые слова: культура, цінності, культурні універсалії, безеквівалентна лексика, фонова лексикa
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Нацюк, М. Б. Лінгвокультурологічні особливості формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови у читанні художньої літератури [Текст] / М. Б. Нацюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 132–136. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 135–136 (11 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено проблему визначення культури та її структури, взаємозв’язку мови і культури. Проаналі- зовано питання концептуальної та мовної картин світу і необхідність їх вивчення для майбутніх учителів іноземних мов. Здійснено класифікацію одиниць з національно-культур- ною семантикою, зокрема виділено безеквівалентну лексику, фонову лексику, фразеологізми. Автор робить висновки, що необхідно формувати у майбутніх учителів іноземної мови уявлення про переконання, цінності і норми поведінки, які іс- нують і є визначальними для культури країни, мова якої ви- вчається. Ключові слова: культура, цінності, культурні універса- лії, безеквівалентна лексика, фонова лексикa .
Описание: The article researches the problem of culture definition and its structure, the interconnection between language and culture. The issue of the conceptual and language world mappings and the importance of their learning for the future foreign language teachers has beem analyzed. The classification of culturally related vocabulary, which contains non-equivalent vocabulary, background vocabulary, phrases, has beem provided. The author has made the conclusion about the necessity to form the idea of the beliefs, values and norms of behaviour which are dominant in the target culture. Key words: culture, values, cultural pattern, non-equivalent vocabulary, background vocabulary.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/592
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.