Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59421
Title: | Аналіз здійснення товарної політики на підприємствах |
Other Titles: | Analysis of the implementation of commodity policy at enterprises |
Authors: | Молнар, Олександр Сергійович Попович, Михайло Михайлович Тимчик, Олександр Миколайович |
Keywords: | підприємство, продукція, маркетинг, фінанси, конкурентоспроможність, збут, інновації, ринок, інформація, ефективність, enterprise, products, marketing, finance, competitiveness, sales, innovations, market, information, efficiency |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Молнар О.С., Попович М.М., Тимчик О.М. Аналіз здійснення товарної політики на підприємствах. Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. 2023. Вип. 3 (262). C. 54–59. |
Series/Report no.: | Формування ринкових відносин в Україні; |
Abstract: | Предметом дослідження є аналіз здійснення товарної політики на підприємствах.
Метою дослідження є з’ясування питань забезпечення постійного просування конкуренто-
спроможних товарів на ринку.
Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод
аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних.
Результати роботи. У статті наведені етапи формування асортименту продукції підприємства.
Визначені основні фактори і критерії, які підлягають кількісному аналізу для формування системи
управління асортиментом. Розглянуті етапи розробки нового товару. Окреслені напрями розробки
нових моделей, товару, продукту, послуги. Визначені завдання, які необхідно вирішувати підпри-
ємству при знятті з виробництва продукції та при освоєнні виробництва нової продукції.
Висновки. Робота з удосконалення товарного асортименту здійснюється в кілька етапів і роз-
глядається як результат діяльності всієї структури «виробництво – збут – споживач». На більшості
підприємств формування товарних асортиментів продукції здійснюється за напрямом, що перед-
бачає модернізацію або модифікацію виробів, що уже випускають. Основна причина цього по-
лягає в тому, що підприємства не мають у своєму розпорядженні достатніх коштів для розробки,
купівлі ліцензії й налагодження виробництва принципово нової техніки й технологій. The subject of the study is the analysis of the implementation of commodity policy at enterprises. The purpose of the study is to clarify the issues of ensuring the constant promotion of competitive goods on the market. Research methods. The work uses the dialectical method of scientific knowledge, the method of analysis and synthesis, the comparative method, and the method of summarizing data. Work results. The paper describes the stages of forming the enterprise’s product range. The main factors and criteria that are subject to quantitative analysis for the formation of an assortment management system are determined. Stages of development of a new product are considered. The directions for the development of new models, goods, products, and services are outlined. The tasks that must be solved by the enterprise when removing products from production and when mastering the production of new products are defined. Conclusions. The work on improving the product range is carried out in several stages and is considered as the result of the activity of the entire structure «production – sales – consumer». At most enterprises, the formation of product assortments is carried out in a direction that involves the modernization or modification of products that are already being produced. The main reason for this is that enterprises do not have sufficient funds at their disposal for the development, purchase of a license, and setting up the production of fundamentally new equipment and technologies. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59421 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.