Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59437
Назва: Методичні підходи до типологізації суб’єктів туристичного підприємництва в аграрній сфері
Інші назви: Methodological approaches to typologizing of subjects of tourist business in agrarian sphere
Автори: Молнар, Олександр Сергійович
Конончук, Аліса Олегівна
Ратушняк, Микола Сергійович
Ключові слова: туристичні підприємства, сільський аграрний туризм, стратегії, менеджмент, категоризація, туристи, маркування, послуги, ефективність, tourist enterprises, rural agrarian tourism, strategies, management, categorization, tourists, marking, services, efficiency
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Молнар О.С., Конончук A.О., Ратушняк М.С. Методичні підходи до типологізації суб’єктів туристичного підприємництва в аграрній сфері. : зб. наук. праць. 2019. Вип. 12 (223). С. 59–63.
Серія/номер: Формування ринкових відносин в Україні;
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження є методичні підходи до управління туристичною підприємницькою ді- яльністю в аграрній сфері. Мета дослідження – визначити методичні підходи до типологізації суб’єктів підприємництва сфери сільського аграрного туризму. Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. Результати роботи. У статті наведено три групи об’єднання суб’єктів підприємництва сфери сільського аграрного туризму. Виділена добровільна категоризація «Українська гостинна садиба» та система екологічного маркування агросадиби знаком «Зелена садиба». Наведена класифіка- ція підприємницьких стратегій суб’єктів підприємництва аграрної сфери. Висновки. Результатами проведеного дослідження стали наступні висновки. Окреслено підхід до типологізації суб’єктів підприємництва сфери сільського аграрного туризму залежно від стратегії здійснення різних видів діяльності в межах одного суб’єкту. Визначено три типи суб’єктів підприємництва в сфері сільського аграрного туризму за структурою доходів від сільськогосподарської та туристичної діяльності.
The subject of the study is the methodological approaches to the management of tourist business activity in the agricultural sphere. The purpose of the study is to determine methodological approaches to typologizing the entities of entrepreneurship in the field of rural agrarian tourism. Research methods. The dialectical method of scientific knowledge, method of analysis and synthesis, comparative method, method of generalization of data are used in the work. Results of work. The article describes three groups of association for the entities of entrepreneurship in the field of rural agrarian tourism. Voluntary categorization named «Ukrainian guest house» and system of ecological marking of the farmstead with the sign «Green farmstead» are allocated. The classification of entrepreneurial strategies of agrarian business entities is given. Conclusions. The results of the study were the following conclusions. Approach to typologizing of entities of entrepreneurship in the field of rural agrarian tourism is outlined, depending on the strategy of carrying out different activities within a single entity. Three types of business entities in the field of rural agrarian tourism are identified by the structure of income from agricultural and tourist activities.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59437
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
59-63.pdf143.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.