Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59438
Title: Стратегічне управління збутом у торговельних підприємствах в умовах ринкової економіки
Other Titles: Strategic sales management in commercial enterprises in a market economy conditions
Authors: Молнар, Олександр Сергійович
Роль, Сергій Ілліч
Іванина, Василь Юрійович
Keywords: торговельне підприємство, ринок, конкуренція, збут, стратегічне управління, ціна, покупці, товар, попит
Issue Date: 2020
Citation: Молнар О.С., Роль С.І., Іванина В.Ю. Стратегічне управління збутом у торговельних підприємствах в умовах ринкової економіки. Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. 2020. Вип. 10 (233). С. 109–114.
Series/Report no.: Формування ринкових відносин в Україні;
Abstract: Предметом дослідження є стратегічне управління збутом у торговельних підприємствах в умовах ринкової економіки. Метою дослідження є визначення змісту категорії стратегічного управління збутом торговельних підприємств в ринкових умовах. Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. Результати роботи. У статті наведено визначення поняття «стратегічне управління». Розглянуто ключові фактори успіху торговельного підприємства у сфері збуту, окреслено заходи мерчандайзингу. Визначені проблеми стратегічного управління збутом у підприємствах в ринкових умовах. Висновки. У нестабільних умовах ринкової економіки своєчасна адаптація системи збуту у підприємствах до змін зовнішнього середовища обумовлює необхідність використання інструментів стратегічного управління збутом, спрямованих на забезпечення ефективного збуту підприємства у довгостроковій перспективі в умовах мінливості зовнішнього середовища. Стратегічне управління – це багатоплановий управлінський процес, який спрямований на досягнення довгострокових цілей в умовах мінливості зовнішнього середовища.
The subject of the study is the strategic management of sales in commercial enterprises in a market economy conditions. The purpose of the study is to determine the content of the category of strategic sales management of commercial enterprises in market conditions. Research methods. The dialectical method of scientific cognition, the method of analysis and synthesis, the comparative method, the method of generalization of data are used in the work. Results of work. The paper defines the concept of «strategic management». The key factors of success of a trading company in the field of sales are considered, merchandising measures are outlined. Problems of strategic sales management in enterprises in market conditions are identified. Conclusions. In the unstable conditions of a market economy, timely adaptation of the sales system in enterprises to changes in the external environment necessitates the use of strategic sales management tools that aimed at ensuring effective sales of the enterprise in the long run in conditions of environmental variability. Strategic management is a multifaceted management process that aims to achieve long–term goals in conditions of environmental variability. Keywords: trade enterprise, market, competition, sales, strategic management, price, buyers, goods, demand.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59438
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
109-114.pdf167.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.