Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/596
Название: Підготовка вчителя до використання засобів наочності на уроках природознавства
Другие названия: Teacher training to the use of presentation tools at the lessons of natural sciences
Авторы: Баштовий, В.
Савченко, В.
Ключевые слова: природознавство, засоби наочності
Дата публикации: 2010
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Баштовий, В. Підготовка вчителя до використання засобів наочності на уроках природознавства [Текст] / В. Баштовий, В. Савченко // Науковий вісник Ужгородського університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2010. – Вип.18-19. – С.22-25.
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті йдеться про підготовку вчителя до використання наочності на уроках природознавства. Розкриваються психологічні особливості сприймання дітей молодшого шкільного віку. Визначаються засоби наочності, що використовуються у процесі вивчення природознавства. Ключові слова: природознавство, засоби наочності .
Описание: The authors of the article have considered the issues on training of teachers to the mastering of use of presentation tools on the lessons of natural science. Psychological characteristics of perception of primary junior school age children have been disclosed. Presentation tools used in the process of natural science teaching have been defined. Key words: natural history, presentation tools.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/596
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ.pdf281.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.