Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59872
Title: Комунікативно-прагматична своєрідність контрасту як принципу художнього освоєння дійсності
Other Titles: Communicative-pragmatic peculiarity of contrast as a principle of artistic reflection of events
Authors: Гриня, Н. О.
Keywords: контраст, комунікативно-прагматична своєрідність, принцип організації прозового тексту, диктемна побудова тексту, ремо-домінантна структура, contrast, communicative-pragmatic peculiarity, the principle of organization of prose text, dictum text construction, rheme-dominant types of dictum
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Гриня, Н. О. Комунікативно-прагматична своєрідність контрасту як принципу художнього освоєння дійсності / Н. О. Гриня // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Т. 1, вип. 8. – С. 61–65. – Бібліогр.: с. 64–65 (15 назв); рез. укр., англ.
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Стаття присвячена проблемі комунікативно-прагматичної своєрідності контрасту як стійкого і постійно відтворюваного принципу організації прозового тексту. На матеріалі праць вітчизняних та іноземних лінгвістів з’ясовано, що контраст як основний принцип літературно-художнього відображення подій стає носієм величезного культурного інформаційного потенціалу. Проаналізовано контраст у межах диктемної побудови тексту та досліджено ремо-домінантну структуру диктем і диктемних груп досліджуваних англомовних художніх прозових текстів.
The article deals with the problem of communicative-pragmatic peculiarity of contrast as a stable and constantly reproducible principle of the organization of a prose text. On the material of the works of domestic and foreign linguists it has been found that contrast as the main principle of literary and artistic reflection of events becomes a bearer of enormous cultural information potential. The contrast has been analyzed in the framework of the dictum construction of the text. The rheme-dominant types of dictum and dictum groups of the studied English-language artistic prose texts have been investigated.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59872
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 8 Том 1 2019



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.