Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/598
Назва: Зміст підготовки майбутніх фахівців дошкільного виховання до забезпечення наступності в системі освіти
Інші назви: Content of training the future specialists of preschool up−bringing to ensure continuity in the education system
Автори: Новак, Олена Мусіївна
Ключові слова: фахівці дошкільного виховання, наступність навчання, зміст підготовки
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Новак, О. М. Зміст підготовки майбутніх фахівців дошкільного виховання до забезпечення наступності в системі освіти [Текст] / О. М. Новак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 139–142. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 141–142 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст підготовки майбутніх фа- хівців дошкільного виховання до забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі. Підготовка майбутніх фахівців дошкільного вихован- ня до забезпечення наступності розглядається як складова фахової підготовки і полягає у засвоєнні конкретних знань, формуванні умінь та особистісних якостей, які сприяють ефективному забезпеченню наступності навчання в до- шкільних навчальних закладах та початковій школі. З цією метою розроблено і апробовано спецкурс “Шляхи забезпечен- ня наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі”. Ключові слова: фахівці дошкільного виховання, наступ- ність навчання, зміст підготовки
Опис: The paper presents the content of future preschool professionals training to ensure continuity of learning in pre-school and elementary school. Training of future preschool professionals to ensure continuity is regarded as part of professional training and mastering the specific knowledge, skills formation and personal qualities that promote effective providing continuity of learning in pre-school and elementary school. With this aim the course "Ways of ensuring continuity of learning in pre-school and elementary school" has been developed and tested. Key words: early childhood education specialists, continuity of training, content of training
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/598
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.