Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59982
Title: Вторинний мультимодальний дискурс сучасної англомовної масової культури в контексті DIY-практик: зміна рольових парадигм у нових формах інтернет-комунікації
Other Titles: Secondary multimodal discourse of English modern mass culture in the context of DIY-practices: change of role paradigms in new forms of internet communication
Authors: Кузнецова, М. О.
Keywords: вторинний мультимодальний дискурс, текст, медіа, кіберпростір, DIY-практики, secondary multimodal discourse, text, media, cyberspace, DIY-practices
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Кузнецова, М. О. Вторинний мультимодальний дискурс сучасної англомовної масової культури в контексті DIY-практик: зміна рольових парадигм у нових формах інтернет-комунікації / М. О. Кузнецова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Т. 2, вип. 8. – С. 7–12. – Бібліогр.: с. 11–12 (19 назв); рез. укр., англ.
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Статтю присвячено аналізу феномена вторинного мультимодального дискурсу сучасної англомовної масової культури у контексті DIY-практик. У ракурсі дослідження найбільший інтерес представляють ті креативні можливості текстової взаємодії, які з'явилися у непрофесіоналів завдяки появі та активному розвитку нових медіа. Аналіз DIY-практик, в яких проявляється так званий вторинний мультимодальний дискурс, коли відбувається зміна рольових парадигм – реципієнти стають продуцентами нових значень і смислів, тим самим аранжують вторинні семіотично-гетерогенні текстопростори, свідчить, що ці практики охоплюють надзвичайно різноманітні види діяльності. Проте ідентифіковано, що єдиною мотивацією усіх DIY-практик є орієнтація на задоволення глибинної потреби людини у творчій самореалізації, оскільки в основі кожної практики лежить творчий імпульс.
The article analyzes the phenomenon of English modern mass culture secondary multimodal discourse in the context of DIY-practices. In the perspective of research, the most interesting are creative opportunities of textual interaction initiated by the amateurs due to the emergence and active development of new media. An analysis of DIY practices indicates that they involve an extremely diverse range of activities. Secondary multimodal discourse reveals itself in DIY-practices. It presupposes the change of role paradigms which means that the recipients become producers of new meanings, thereby arranging secondary semiotic-heterogeneous text spaces. Nevertheless, the only motivation for all DIY-practices is to focus on satisfying the deep human needs in creative self-realization, since the basis of each practice is a creative impetus.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59982
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 8 Том 2 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВТОРИННИЙ МУЛЬТИМОДАЛЬНИЙ ДИСКУРС.pdf399.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.