Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59982
Назва: Вторинний мультимодальний дискурс сучасної англомовної масової культури в контексті DIY-практик: зміна рольових парадигм у нових формах інтернет-комунікації
Інші назви: Secondary multimodal discourse of English modern mass culture in the context of DIY-practices: change of role paradigms in new forms of internet communication
Автори: Кузнецова, М. О.
Ключові слова: вторинний мультимодальний дискурс, текст, медіа, кіберпростір, DIY-практики, secondary multimodal discourse, text, media, cyberspace, DIY-practices
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Кузнецова, М. О. Вторинний мультимодальний дискурс сучасної англомовної масової культури в контексті DIY-практик: зміна рольових парадигм у нових формах інтернет-комунікації / М. О. Кузнецова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Т. 2, вип. 8. – С. 7–12. – Бібліогр.: с. 11–12 (19 назв); рез. укр., англ.
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу феномена вторинного мультимодального дискурсу сучасної англомовної масової культури у контексті DIY-практик. У ракурсі дослідження найбільший інтерес представляють ті креативні можливості текстової взаємодії, які з'явилися у непрофесіоналів завдяки появі та активному розвитку нових медіа. Аналіз DIY-практик, в яких проявляється так званий вторинний мультимодальний дискурс, коли відбувається зміна рольових парадигм – реципієнти стають продуцентами нових значень і смислів, тим самим аранжують вторинні семіотично-гетерогенні текстопростори, свідчить, що ці практики охоплюють надзвичайно різноманітні види діяльності. Проте ідентифіковано, що єдиною мотивацією усіх DIY-практик є орієнтація на задоволення глибинної потреби людини у творчій самореалізації, оскільки в основі кожної практики лежить творчий імпульс.
The article analyzes the phenomenon of English modern mass culture secondary multimodal discourse in the context of DIY-practices. In the perspective of research, the most interesting are creative opportunities of textual interaction initiated by the amateurs due to the emergence and active development of new media. An analysis of DIY practices indicates that they involve an extremely diverse range of activities. Secondary multimodal discourse reveals itself in DIY-practices. It presupposes the change of role paradigms which means that the recipients become producers of new meanings, thereby arranging secondary semiotic-heterogeneous text spaces. Nevertheless, the only motivation for all DIY-practices is to focus on satisfying the deep human needs in creative self-realization, since the basis of each practice is a creative impetus.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59982
ISSN: 2663-4899
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 8 Том 2 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВТОРИННИЙ МУЛЬТИМОДАЛЬНИЙ ДИСКУРС.pdf399.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.