Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60014
Назва: Класифікація факторів впливу на збут продукції
Інші назви: Classification of factors influencing on the product sales
Автори: Молнар, Олександр Сергійович
Булеца, Надія Володимирівна
Гіцій, Ніколетта Шандорівна
Осика, Дарина Іванівна
Ключові слова: підприємство, конкурентоспроможність, торгівля, ринок, продукція, збут, покупець, ефективність, enterprise, competitiveness, trade, market, products, sales, buyer, efficiency
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Молнар О. С,, Булеца Н. В., Гіцій Н. Ш., Осика Д. І. Класифікація факторів впливу на збут продукції. Формування ринкових відносин в Україні. 2020. Вип. 9 (232). Київ. С. 113–118.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – визначити фактори впливу на збут продукції. Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. Результати роботи. У статті наведена класифікація факторів впливу на збут продукції у сучасних умовах господарювання. Розглянуто фактори впливу на збут продукції відповідно до умов конкретно- го суб’єкта національного господарства, зокрема: ціна продукції, якість продукції, логістика поставок, гарантійне та післягарантійне обслуговування, імідж підприємства, вплив конкуренції, реклама, умови оплати, інноваційна діяльність, інвестиційна діяльність, регулювання експорту й імпорту продукції. Висновки. Результатами проведеного дослідження стали наступні висновки. Узагальнено і до- повнено існуючі класифікації факторів впливу на збут продукції. Запропонована класифікація доз- воляє ґрунтовніше підібрати систему факторів відповідно до умов конкретного суб’єкту національ- ного господарства, що є підставою для його успішного функціонування.
The subject of the study is the classification of factors influencing on the sale of products in modern economic conditions. The purpose of the study is to determine the factors influencing on the product sales. Research methods. The dialectical method of scientific cognition, the method of analysis and synthesis, the comparative method, the method of generalization of data are used in the work. Results of work. The paper presents the classification of factors influencing on the sale of products in modern economic conditions. Factors that influencing on the sale of products in accordance with the conditions of a specific entity of the national economy, in particular: product price, product quality, supply logistics, warranty and post–warranty service, company image, the impact of competition, advertising, payment terms, innovation activity, investment activity, regulation of export and import of products, are considered. Conclusions. The results of the study were the following conclusions. The existing classifications of factors influencing on the sale of products are generalized and supplemented. The proposed classification allows you to more thoroughly select a system of factors in accordance with the conditions of a specific entity of the national economy, which is the basis for its successful functioning.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60014
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
113-118.pdf181.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.