Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60032
Назва: Реклама в сучасних ЗМІ і менталітет українців
Автори: Васьківський, Юрій
Ключові слова: реклама, менталітет, рекламне звернення, advertising, mentality, advertising messages
Дата публікації: 2007
Видавництво: Поліграфцентр "Ліра"
Бібліографічний опис: Васьківський, Ю. Реклама в сучасних ЗМІ і менталітет українців / Ю. Васьківський // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія / редкол.: Ю.М.бідзіля, В.В.Барчан, Л.О.Белей та ін. – Ужгород : Ліра, 2007. – Вип. 17. – С. 57–58. – Бібліогр.: с. 58 (3 назви).
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає в обговоренні ролі менталітету і культури як системи цінностей у рекламі.
The aim of the article is to discuss the role of mentality and culture as а system of values in advertising.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1frgUygK3sh-_P_5atVr302OFO9yIpqeW/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60032
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 17— 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Філ Вип. 17. 2007.pdf870.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.