Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60032
Название: Реклама в сучасних ЗМІ і менталітет українців
Авторы: Васьківський, Юрій
Ключевые слова: реклама, менталітет, рекламне звернення, advertising, mentality, advertising messages
Дата публикации: 2007
Издательство: Поліграфцентр "Ліра"
Библиографическое описание: Васьківський, Ю. Реклама в сучасних ЗМІ і менталітет українців / Ю. Васьківський // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія / редкол.: Ю.М.бідзіля, В.В.Барчан, Л.О.Белей та ін. – Ужгород : Ліра, 2007. – Вип. 17. – С. 57–58. – Бібліогр.: с. 58 (3 назви).
Краткий осмотр (реферат): Мета статті полягає в обговоренні ролі менталітету і культури як системи цінностей у рекламі.
The aim of the article is to discuss the role of mentality and culture as а system of values in advertising.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1frgUygK3sh-_P_5atVr302OFO9yIpqeW/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60032
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 17— 2007

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тит. Філ Вип. 17. 2007.pdf870.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.