Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6005
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПермякова, Ольга Григорівна-
dc.date.accessioned2016-01-18T13:27:46Z-
dc.date.available2016-01-18T13:27:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПермякова, О. Г. Досимологічні дослідження у працях французьких науковців [Текст] / О. Г. Пермякова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 154–157. – Бібліогр.: с. 156–157 (22 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6005-
dc.description.abstractУ даній публікації зроблено спробу висвітлити проблему оцінювання знань учнів у контексті досимологічних досліджень французьких науковців. Акцентовано увагу на сутності оцінювання, показано його відмінності від звичайного контролю, а також виокремлено фактори, які впливають на оцінку. Ключові слова: оцінювання, контроль, оцінка, навчання, успішність учнів, знання, досимологія.uk
dc.description.abstractThe attempt to highlight the problem of evaluation of students’ knowledge in the context of French scientists’ docimological researches has been done in this publication. The main attention is paid to the essence of evaluation, its differences from ordinary control are shown, and the factors that in uence the pupil’s mark have been distinguished here. Key words: assessment, monitoring, evaluation, training, students’ progress, measurement of knowledge, docimology.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectоцінюванняuk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectоцінкаuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectуспішність учнівuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectдосимологіяuk
dc.titleДосимологічні дослідження у працях французьких науковцівuk
dc.title.alternativeDocimologic researches in the works of the French scientistsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.