Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6005
Title: Досимологічні дослідження у працях французьких науковців
Other Titles: Docimologic researches in the works of the French scientists
Authors: Пермякова, Ольга Григорівна
Keywords: оцінювання, контроль, оцінка, навчання, успішність учнів, знання, досимологія
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Пермякова, О. Г. Досимологічні дослідження у працях французьких науковців [Текст] / О. Г. Пермякова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 154–157. – Бібліогр.: с. 156–157 (22 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У даній публікації зроблено спробу висвітлити проблему оцінювання знань учнів у контексті досимологічних досліджень французьких науковців. Акцентовано увагу на сутності оцінювання, показано його відмінності від звичайного контролю, а також виокремлено фактори, які впливають на оцінку. Ключові слова: оцінювання, контроль, оцінка, навчання, успішність учнів, знання, досимологія.
The attempt to highlight the problem of evaluation of students’ knowledge in the context of French scientists’ docimological researches has been done in this publication. The main attention is paid to the essence of evaluation, its differences from ordinary control are shown, and the factors that in uence the pupil’s mark have been distinguished here. Key words: assessment, monitoring, evaluation, training, students’ progress, measurement of knowledge, docimology.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6005
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.