Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60076
Title: Використання культурологічного підходу у викладанні англійської мови у вищій школі.
Other Titles: The usage of cultural approach in teaching English language
Authors: Cинишина, Юлія Анатоліївна
Keywords: педагогічна діяльність, навчальний процес, іноземна мова, культурологічний підхід,, pedagogical activity, cultural approach, foreign language, educational process
Issue Date: 23-Aug-2023
Citation: 1. Синишина Ю.А. Використання культурологічного підходу у викладанні англійської мови у вищій школі. // Актуальні питання у сучасній науці. Вип. 8(14) (2023). Київ: Наукові перспективи С. 909-918.
Abstract: У статті висвітлено проблему впровадження культурологічного підходу в процесі викладання англійської мови у вищій школі. При вивченні іноземних мов, зокрема англійської, студенти зустрічаються не лише із лінгвістичними викликами, а й із потребою розуміти та інтерпретувати культурні особливості та контекст, у якому існує мова. Один із способів досягнення цієї мети – використання культурологічного підходу у викладанні англійської мови. The article highlights the problem of implementing the cultural approach in the process of teaching English language in higher education. When studying foreign languages, particularly English, students encounter not only linguistic challenges but also the need to understand and interpret cultural nuances and contexts in which the language exists. One of the ways to achieve this goal is through the use of the cultural approach in teaching English language.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60076
ISSN: 2786-6300
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри полікультурної освіти та перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Використання культурологічного підходу у викладанні англ мови .docxTHE USAGE OF CULTURAL APPROACH IN TEACHING ENGLISH LANGUAGE34.55 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.