Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60265
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попадич, О. О. | - |
dc.contributor.author | Попадич, Б. Т. | - |
dc.contributor.author | Панющик, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-22T13:04:36Z | - |
dc.date.available | 2024-03-22T13:04:36Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Попадич О. О., Попадич Б. Т., Панющик А. В. Впровадження ігрової діяльності у початковій школі: виклики та перспективи. Інноваційна педагогіка. Випуск 68. Том 1. 2024. С.233-236. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60265 | - |
dc.description.abstract | У статті авторами проаналізовані виклики та перспективи впровадження ігрової діяльності у початковій школі. У дослідженні використовувалися теоретичні методи (узагальнення, порівняння, зіставлення теоретичних підходів, ідей та поглядів учених на проблеми впровадження ігрової діяльності у освітній процес), емпіричні методи (вивчення нормативно-правової документації, педагогічне спостереження, аналіз результатів освітньої діяльності). Зазначено, що сучасний етап розвитку освіти характеризується інтенсивним пошуком нових методів навчання в теорії та практиці. Цей процес зумовлений невідповідністю традиційних методів і форм навчання новим тенденціям системи освіти у сучасних соціально-економічних умовах розвитку суспільства, що зумовлює низку об’єктивних інноваційних нововведень. Одним з таким нововведень є ігрова діяльність в освітньому процесі. Встановлено, що гра, як засіб навчання, сприяє розвитку широкого спектру ключових компетенцій у учнів початкової школи, таких як креативність, комунікація, співпраця, навички говоріння, критичного мислення та розв’язання проблем. Теоретичний аналіз викликів запровадження ігор у освітній процес, вказує на кілька ключових аспектів, зокрема нестача методичного забезпечення, неготовність батьків, обмеженість ресурсів, недостатня кваліфікація учителів, обмежена кілкість обладнання для організації ігрової діяльності. У статті розглядаються різні аспекти використання ігрового методу навчання, включаючи залучення уваги учнів, розвиток соціальних навичок, стимулювання творчості та уяви, мотивацію до навчання та розвиток різних типів інтелекту | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | освітній процес, розвиток учнів, початкова школа, гейміфікація, методи навчання | uk |
dc.title | Впровадження ігрової діяльності у початковій школі: виклики та перспективи | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.