Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60265
Название: Впровадження ігрової діяльності у початковій школі: виклики та перспективи
Авторы: Попадич, О. О.
Попадич, Б. Т.
Панющик, А. В.
Ключевые слова: освітній процес, розвиток учнів, початкова школа, гейміфікація, методи навчання
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Попадич О. О., Попадич Б. Т., Панющик А. В. Впровадження ігрової діяльності у початковій школі: виклики та перспективи. Інноваційна педагогіка. Випуск 68. Том 1. 2024. С.233-236.
Краткий осмотр (реферат): У статті авторами проаналізовані виклики та перспективи впровадження ігрової діяльності у початковій школі. У дослідженні використовувалися теоретичні методи (узагальнення, порівняння, зіставлення теоретичних підходів, ідей та поглядів учених на проблеми впровадження ігрової діяльності у освітній процес), емпіричні методи (вивчення нормативно-правової документації, педагогічне спостереження, аналіз результатів освітньої діяльності). Зазначено, що сучасний етап розвитку освіти характеризується інтенсивним пошуком нових методів навчання в теорії та практиці. Цей процес зумовлений невідповідністю традиційних методів і форм навчання новим тенденціям системи освіти у сучасних соціально-економічних умовах розвитку суспільства, що зумовлює низку об’єктивних інноваційних нововведень. Одним з таким нововведень є ігрова діяльність в освітньому процесі. Встановлено, що гра, як засіб навчання, сприяє розвитку широкого спектру ключових компетенцій у учнів початкової школи, таких як креативність, комунікація, співпраця, навички говоріння, критичного мислення та розв’язання проблем. Теоретичний аналіз викликів запровадження ігор у освітній процес, вказує на кілька ключових аспектів, зокрема нестача методичного забезпечення, неготовність батьків, обмеженість ресурсів, недостатня кваліфікація учителів, обмежена кілкість обладнання для організації ігрової діяльності. У статті розглядаються різні аспекти використання ігрового методу навчання, включаючи залучення уваги учнів, розвиток соціальних навичок, стимулювання творчості та уяви, мотивацію до навчання та розвиток різних типів інтелекту
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60265
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
48.pdf156.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.