Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60265
Назва: | Впровадження ігрової діяльності у початковій школі: виклики та перспективи |
Автори: | Попадич, О. О. Попадич, Б. Т. Панющик, А. В. |
Ключові слова: | освітній процес, розвиток учнів, початкова школа, гейміфікація, методи навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Попадич О. О., Попадич Б. Т., Панющик А. В. Впровадження ігрової діяльності у початковій школі: виклики та перспективи. Інноваційна педагогіка. Випуск 68. Том 1. 2024. С.233-236. |
Короткий огляд (реферат): | У статті авторами проаналізовані виклики та перспективи впровадження ігрової діяльності у початковій школі. У дослідженні використовувалися теоретичні методи (узагальнення, порівняння, зіставлення теоретичних підходів, ідей та поглядів учених на проблеми впровадження ігрової діяльності у освітній процес), емпіричні методи (вивчення нормативно-правової документації, педагогічне спостереження, аналіз результатів освітньої діяльності). Зазначено, що сучасний етап розвитку освіти характеризується інтенсивним пошуком нових методів навчання в теорії та практиці. Цей процес зумовлений невідповідністю традиційних методів і форм навчання новим тенденціям системи освіти у сучасних соціально-економічних умовах розвитку суспільства, що зумовлює низку об’єктивних інноваційних нововведень. Одним з таким нововведень є ігрова діяльність в освітньому процесі. Встановлено, що гра, як засіб навчання, сприяє розвитку широкого спектру ключових компетенцій у учнів початкової школи, таких як креативність, комунікація, співпраця, навички говоріння, критичного мислення та розв’язання проблем. Теоретичний аналіз викликів запровадження ігор у освітній процес, вказує на кілька ключових аспектів, зокрема нестача методичного забезпечення, неготовність батьків, обмеженість ресурсів, недостатня кваліфікація учителів, обмежена кілкість обладнання для організації ігрової діяльності. У статті розглядаються різні аспекти використання ігрового методу навчання, включаючи залучення уваги учнів, розвиток соціальних навичок, стимулювання творчості та уяви, мотивацію до навчання та розвиток різних типів інтелекту |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60265 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
48.pdf | 156.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.