Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСідун, Мар’яна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-01-19T10:10:05Z-
dc.date.available2016-01-19T10:10:05Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСідун, М. М. Ефективність технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій [Текст] / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 174–177. – Бібліогр.: с. 177 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6032-
dc.description.abstractВ статті визначено і досліджено роль технології моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. В статті представлені результати експериментальної перевірки відповідної технології та доведена її ефективність, у відповідності до чого навчальні ситуації повинні знайти більш активне застосування у підручниках з іноземної мови. Ключові слова: навчальна ситуація, професійна компетентність, технологія моделювання навчальних ситуацій, експериментальна перевірка, початкова школа.uk
dc.description.abstractIn the article the role of technology’s modeling educational situations has been determined and researched in the process of formation future foreign language teacher’s professional communication in primary school. Experimental testing results of previously mentioned technology are presented, the effectiveness have been proved and as a result educational situations have to be more actively used in foreign language textbooks. Keywords: educational situation, professional competence, technology’s modeling educational situations, experimental testing, primary school.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectнавчальна ситуаціяuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectтехнологія моделювання навчальних ситуаційuk
dc.subjectекспериментальна перевіркаuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.titleЕфективність технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуаційuk
dc.title.alternativeEffectiveness of technologies of professional competency formation of a foreign language teacher of the primary school by means of educational situationsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2011 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 21



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.