Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6032
Назва: Ефективність технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій
Інші назви: Effectiveness of technologies of professional competency formation of a foreign language teacher of the primary school by means of educational situations
Автори: Сідун, Мар’яна Михайлівна
Ключові слова: навчальна ситуація, професійна компетентність, технологія моделювання навчальних ситуацій, експериментальна перевірка, початкова школа
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Сідун, М. М. Ефективність технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій [Текст] / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 174–177. – Бібліогр.: с. 177 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті визначено і досліджено роль технології моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. В статті представлені результати експериментальної перевірки відповідної технології та доведена її ефективність, у відповідності до чого навчальні ситуації повинні знайти більш активне застосування у підручниках з іноземної мови. Ключові слова: навчальна ситуація, професійна компетентність, технологія моделювання навчальних ситуацій, експериментальна перевірка, початкова школа.
In the article the role of technology’s modeling educational situations has been determined and researched in the process of formation future foreign language teacher’s professional communication in primary school. Experimental testing results of previously mentioned technology are presented, the effectiveness have been proved and as a result educational situations have to be more actively used in foreign language textbooks. Keywords: educational situation, professional competence, technology’s modeling educational situations, experimental testing, primary school.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6032
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.