Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6032
Title: Ефективність технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій
Other Titles: Effectiveness of technologies of professional competency formation of a foreign language teacher of the primary school by means of educational situations
Authors: Сідун, Мар’яна Михайлівна
Keywords: навчальна ситуація, професійна компетентність, технологія моделювання навчальних ситуацій, експериментальна перевірка, початкова школа
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Сідун, М. М. Ефективність технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій [Текст] / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 174–177. – Бібліогр.: с. 177 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті визначено і досліджено роль технології моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. В статті представлені результати експериментальної перевірки відповідної технології та доведена її ефективність, у відповідності до чого навчальні ситуації повинні знайти більш активне застосування у підручниках з іноземної мови. Ключові слова: навчальна ситуація, професійна компетентність, технологія моделювання навчальних ситуацій, експериментальна перевірка, початкова школа.
In the article the role of technology’s modeling educational situations has been determined and researched in the process of formation future foreign language teacher’s professional communication in primary school. Experimental testing results of previously mentioned technology are presented, the effectiveness have been proved and as a result educational situations have to be more actively used in foreign language textbooks. Keywords: educational situation, professional competence, technology’s modeling educational situations, experimental testing, primary school.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6032
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.