Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6032
Название: Ефективність технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій
Другие названия: Effectiveness of technologies of professional competency formation of a foreign language teacher of the primary school by means of educational situations
Авторы: Сідун, Мар’яна Михайлівна
Ключевые слова: навчальна ситуація, професійна компетентність, технологія моделювання навчальних ситуацій, експериментальна перевірка, початкова школа
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Сідун, М. М. Ефективність технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій [Текст] / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 174–177. – Бібліогр.: с. 177 (11 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): В статті визначено і досліджено роль технології моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. В статті представлені результати експериментальної перевірки відповідної технології та доведена її ефективність, у відповідності до чого навчальні ситуації повинні знайти більш активне застосування у підручниках з іноземної мови. Ключові слова: навчальна ситуація, професійна компетентність, технологія моделювання навчальних ситуацій, експериментальна перевірка, початкова школа.
In the article the role of technology’s modeling educational situations has been determined and researched in the process of formation future foreign language teacher’s professional communication in primary school. Experimental testing results of previously mentioned technology are presented, the effectiveness have been proved and as a result educational situations have to be more actively used in foreign language textbooks. Keywords: educational situation, professional competence, technology’s modeling educational situations, experimental testing, primary school.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6032
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЕФЕКТИВНІСТЬ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ.pdf211 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.