Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/606
Назва: | Навчання іноземної мови як засіб стимулювання професійно-особистісного розвитку студентів |
Інші назви: | Foreign language teaching as means of promoting professional-personal development of students |
Автори: | Гала, М. |
Ключові слова: | вивчення іноземної мови, професійно-особистісний підхід |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Гала, М. Навчання іноземної мови як засіб стимулювання професійно-особистісного розвитку студентів [Текст] / М. Гала // Науковий вісник Ужгородського університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2010. – Вип.18-19. – С.35-37. |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Автор розглядає процес викладання і вивчення іноземної мови у контексті професійно-особистісного підходу. Проаналізовано методи реалізації комунікативного, самостійно-індивідуального і технологічного підходів у викладанні іноземних мов. Ключові слова: вивчення іноземної мови, професійно-особистісний підхід. |
Опис: | The author of the article has examined the process of a language teaching and learning in the context of professional and personal approach. The methods of communication, self-individual and technological approaches in teaching of foreign languages have been analysed. Keywords: language learning, professional and personality approach. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/606 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО.pdf | 269.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.