Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/606
Назва: Навчання іноземної мови як засіб стимулювання професійно-особистісного розвитку студентів
Інші назви: Foreign language teaching as means of promoting professional-personal development of students
Автори: Гала, М.
Ключові слова: вивчення іноземної мови, професійно-особистісний підхід
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гала, М. Навчання іноземної мови як засіб стимулювання професійно-особистісного розвитку студентів [Текст] / М. Гала // Науковий вісник Ужгородського університету / [Ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2010. – Вип.18-19. – С.35-37.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Автор розглядає процес викладання і вивчення іноземної мови у контексті професійно-особистісного підходу. Проаналізовано методи реалізації комунікативного, самостійно-індивідуального і технологічного підходів у викладанні іноземних мов. Ключові слова: вивчення іноземної мови, професійно-особистісний підхід.
Опис: The author of the article has examined the process of a language teaching and learning in the context of professional and personal approach. The methods of communication, self-individual and technological approaches in teaching of foreign languages have been analysed. Keywords: language learning, professional and personality approach.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/606
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.