Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61074
Назва: Interactive English language teaching
Інші назви: Інтерактивне навчання англійської мови
Автори: Makukhina, S. V.
Ключові слова: method, group work, interaction, communication, teaching, метод, групова робота, взаємодія, комунікація, навчання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Makukhina, S. V. Interactive English language teaching / S. V. Makukhina // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2021. – Т. 2, вип. 20. – С. 40–44. – Бібліогр.: с. 44 (4 назви); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/20/part_2/7.pdf
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії;
Короткий огляд (реферат): It is known that trends in the expansion of international cooperation, and respectively, intercultural communication, have led to the emergence of new requirements for future specialists: be active participants in a foreign language professional communication, perfectly master the rules of speech behavior during communicative process. Thus, scientists and teachers of higher education are faced with the problem ensuring the highest level of formation of language competence. The article is devoted to a number of important tasks that are solved when using interactive teaching methods in the classroom in English. It is shown that the purposeful and systematic use of interactive methods in educational process makes it possible to create a productive educational environment for effective learning of foreign languages, forms communicative competence, providing comfortable conditions for the cognitive activity of students, their self-realization and self-improvement. The article analyses methods of language teaching as a generalized set of accomplishing linguistic objectives. Methods tend to be concerned with teacher and student roles and behaviors and with features as linguistic and subject matter objectives, sequencing, and materials. The considerable attention is paid to group work as central to maintaining linguistic interaction in the classroom. The article discusses the advantages, some problems to overcome in successful group work, different kinds of tasks and some rules for successful group work. The use of the method of working in small groups made it possible to increase the effectiveness of teaching, develop the creative activity of students and show an individual approach to teaching. Using an interactive approach in the process training is the need to improve the system education, increasing student motivation to learn English language, the introduction of new effective techniques in teaching.
Відомо, що тенденції розширення міжнародного співробітництва й міжкультурної комунікації призвели до появи нових вимог до майбутніх спеціалістів: бути активними учасниками іншомовного професійного спілкування, досконало володіти правилами мовленнєвої поведінки під час комунікативного процесу. Таким чином, перед науковцями та викладачами закладів вищої освіти постає проблема забезпечення найвищого рівня сформованості мовної компетенції. Стаття присвячена низці важливих завдань, які вирішуються при використанні інтерактивних методів навчання на заняттях англійської мови. У статті наголошується на тому, що цілеспрямоване й систематичне використання інтерактивних методів у навчально-виховному процесі дає змогу створити продуктивне освітнє середовище для ефективного вивчення іноземних мов, формує комунікативну компетентність, забезпечуючи комфортні умови для пізнавальної діяльності здобувачів, їх самореалізації та самовдосконалення. Аналізується методика навчання мови як узагальнена сукупність досягнення лінгвістичних завдань. Методи, як правило, стосуються ролей і поведінки вчителя і студента, а також таких особливостей, як мовні та предметні цілі. Значна увага приділяється груповій роботі як центральній у підтримці мовної взаємодії на занятті. Розглядаються переваги, проблеми, які необхідно подолати в груповій роботі, різні види завдань і деякі правила успішної групової роботи. Використання методу роботи в малих групах дає змогу підвищити ефективність навчання, розвинути творчу активність учнів і виявити індивідуальний підхід до навчання. Зроблено акцент на тому, що інтерактивний підхід у процесі навчання передбачає необхідність удосконалення системної освіти, підвищення мотивації студентів до вивчення англійської мови, упровадження нових ефективних прийомів у навчанні.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61074
ISSN: 2663-4899
Розташовується у зібраннях:2021 / Закарпатські філологічні студії. Випуск 20 (Том 2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INTERACTIVE ENGLISH LANGUAGE TEACHING.pdf405.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.