Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61130
Назва: Використання брендингу у сфері аграрного господарювання
Автори: Газуда, Михайло Васильович
Стеців, М. Р.
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Газуда М. В., Стеців М. Р. Використання брендингу у сфері аграрного господарювання. Інноваційні стратегії та моделі економічних трансформацій в умовах євроінтеграційних викликів: матеріали міжнародної науково- практичної Internet-конференції (Харків – Ужгород – Софія – Пшеворськ, 15 травня 2020 р.). Wyższa Szkoła Społeczno-Gospodarcza w Przeworsku. – Софія: Издателство на ВУЗФ “Св. Григорий Богослов”, 2020. – С. 187–191.
Серія/номер: Інноваційні стратегії та моделі економічних трансформацій в умовах євроінтеграційних викликів;
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61130
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187-191.pdf435.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.