Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжинджолия, Гигла-
dc.date.accessioned2024-04-18T06:18:11Z-
dc.date.available2024-04-18T06:18:11Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationДжинджолия, Г. Реляционная и корреляционная модели организации рекламного интертекста/ Г. Джинджолия // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія / редкол.: І.В. Сабадош (гол.), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін. – Ужгород : Підприємство "Ліра", 2004. – Вип. 10. – С. 147–149. – Бібліогр.: с. 148–149 (16 назв). – Рез.– англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61137-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1UkK8W14elop3HUDPNW0sfmwr1xvZ9moN/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractThe most characteristic feature of modern advertisement is its intertexuality. The cooperation of the intemal text with the external one in the structure of advertisement is realized in relational and correlational patterns of its organization.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherПП "Ліра"uk
dc.titleРеляционная и корреляционная модели организации рекламного интертекстаuk
dc.title.alternativeRelational and correlational models of organizing an advertising intertextuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 10 – 2004

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Філ. Вип. 10. 2004.pdf158.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.