Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61137
Назва: Реляционная и корреляционная модели организации рекламного интертекста
Інші назви: Relational and correlational models of organizing an advertising intertext
Автори: Джинджолия, Гигла
Дата публікації: 2004
Видавництво: ПП "Ліра"
Бібліографічний опис: Джинджолия, Г. Реляционная и корреляционная модели организации рекламного интертекста/ Г. Джинджолия // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія / редкол.: І.В. Сабадош (гол.), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін. – Ужгород : Підприємство "Ліра", 2004. – Вип. 10. – С. 147–149. – Бібліогр.: с. 148–149 (16 назв). – Рез.– англ.
Короткий огляд (реферат): The most characteristic feature of modern advertisement is its intertexuality. The cooperation of the intemal text with the external one in the structure of advertisement is realized in relational and correlational patterns of its organization.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1UkK8W14elop3HUDPNW0sfmwr1xvZ9moN/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61137
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 10 – 2004

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Філ. Вип. 10. 2004.pdf158.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.