Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61137
Title: Реляционная и корреляционная модели организации рекламного интертекста
Other Titles: Relational and correlational models of organizing an advertising intertext
Authors: Джинджолия, Гигла
Issue Date: 2004
Publisher: ПП "Ліра"
Citation: Джинджолия, Г. Реляционная и корреляционная модели организации рекламного интертекста/ Г. Джинджолия // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія / редкол.: І.В. Сабадош (гол.), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін. – Ужгород : Підприємство "Ліра", 2004. – Вип. 10. – С. 147–149. – Бібліогр.: с. 148–149 (16 назв). – Рез.– англ.
Abstract: The most characteristic feature of modern advertisement is its intertexuality. The cooperation of the intemal text with the external one in the structure of advertisement is realized in relational and correlational patterns of its organization.
Description: https://drive.google.com/file/d/1UkK8W14elop3HUDPNW0sfmwr1xvZ9moN/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61137
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 10 – 2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Філ. Вип. 10. 2004.pdf158.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.