Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61507
Title: Матеріали педагогічної практики (психолого-педагогічний аспект)
Authors: Опачко, Магдалина Василівна
Issue Date: 2020
Publisher: ДВНЗ «УжНУ»
Citation: Опачко М. В. Матеріали педагогічної практики (психолого-педагогічний аспект) : методичний посібник. – Ужгород : УжНУ, 2020. – 54 с
Abstract: Методичний посібник створений на допомогу студентам, які проходять педагогічну практику. Посібник містить матеріали для студентів, які навчаються за ОП «Бакалавр», а також і для тих, які навчаються за ОП «Магістр». У даному посібнику подано матеріали, які допоможуть студентам–практикантам набувати досвід здійснення вимірювань у процесі вивчення педагогічних явищ і процесів, а також: у складанні програми дослідження та діагностики для написання психолого-педагогічної характеристики на учня; учнівський колектив; студентску групу (проведення дослідження із застосуванням об’єктивного спостереження, анкетування, порівняння, вивчення шкільної документації тощо); у організації і проведенні виховних справ у закріпленому класі (проведення виховних бесід, цікавих діалогів, віртуальних контактів, профорієнтаційних бесід та профорієнтаційних заходів тощо), студентській групі; у оформленні і написанні психолого- педагогічної характеристики (на учня; учнівський колектив; студентську групу) та плану- конспекту виховної справи. Посібник може використовуватися як студентами, так і магістрантами, та аспірантами, молодими викладачами
Description: Затверджено на засіданні кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи ДВНЗ “УжНУ” Протокол №6 від 29.01 01. 2020 р.
Type: Text
Publication type: Методичні рекомендації
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61507
Appears in Collections:Навчально - методичні видання кафедри кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Практ_ маг (1).pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.