Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6157
Название: Система роботи соціального педагога з підготовки випускників інтернатного типу до самостійного життя
Другие названия: System of a social teacher work on preparing the boarding school graduates for an independent life
Авторы: Краснова, Наталія Павлівна
Ключевые слова: педагогічна система, соціально-педагогічна система, ознаки системи роботи соціального педагога інтернатного закладу, компоненти системи, концептуальні засади системи
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Краснова, Н. П. Система роботи соціального педагога з підготовки випускників інтернатного типу до самостійного життя / Н. П. Краснова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 83–85. – Бібліогр.: с. 85 (8 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У даній статті наданий аналіз поняття «система» у педагогічній, соціально-педагогічній діяльності; розкриваються ознаки системи роботи соціального педагога інтернатного закладу, а також характеризуються компоненти соціально-педагогічної системи з підготовки випускників школи-інтернату до самостійного життя, а саме: мета, завдання, об’єкт, суб’єкт, зміст, форми та методи; характеризуються концептуальні засади системи. Ключові слова: педагогічна система, соціально-педагогічна система, ознаки системи роботи соціального педагога інтернатного закладу, компоненти системи, концептуальні засади системи.
The author of the article has analysed the concept of "system" in the pedagogical, socio-pedagogical activity; revealed signs of the system of the social teacher work in the boarding school type, characterized the components of socio-pedagogical system in the preparing of boardingschool graduates for independent life, namely: objective, tasks, object, subject, content, forms and methods; conceptual provisions of the system have been characterized. Key words: pedagogical, social-pedagogical system, signs of the system of social education in the boarding school, the components of the system, the conceptual position of the system.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6157
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СИСТЕМА РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА.pdf210.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.