Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6157
Назва: | Система роботи соціального педагога з підготовки випускників інтернатного типу до самостійного життя |
Інші назви: | System of a social teacher work on preparing the boarding school graduates for an independent life |
Автори: | Краснова, Наталія Павлівна |
Ключові слова: | педагогічна система, соціально-педагогічна система, ознаки системи роботи соціального педагога інтернатного закладу, компоненти системи, концептуальні засади системи |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Краснова, Н. П. Система роботи соціального педагога з підготовки випускників інтернатного типу до самостійного життя / Н. П. Краснова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 83–85. – Бібліогр.: с. 85 (8 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті наданий аналіз поняття «система» у педагогічній, соціально-педагогічній діяльності; розкриваються ознаки системи роботи соціального педагога інтернатного закладу, а також характеризуються компоненти соціально-педагогічної системи з підготовки випускників школи-інтернату до самостійного життя, а саме: мета, завдання, об’єкт, суб’єкт, зміст, форми та методи; характеризуються концептуальні засади системи.
Ключові слова: педагогічна система, соціально-педагогічна система, ознаки системи роботи соціального педагога інтернатного закладу, компоненти системи, концептуальні засади системи. The author of the article has analysed the concept of "system" in the pedagogical, socio-pedagogical activity; revealed signs of the system of the social teacher work in the boarding school type, characterized the components of socio-pedagogical system in the preparing of boardingschool graduates for independent life, namely: objective, tasks, object, subject, content, forms and methods; conceptual provisions of the system have been characterized. Key words: pedagogical, social-pedagogical system, signs of the system of social education in the boarding school, the components of the system, the conceptual position of the system. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6157 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СИСТЕМА РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА.pdf | 210.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.