Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6169
Title: Аналіз чинників, які впливають на навчання студентів з фізики у вищий технічній школі
Other Titles: Analysis of factors, affecting students physics learning in a higher technical school
Authors: Матвійчук, Олексій Васильович
Подласов, Сергій Олександрович
Бурмістров, Олександр Миколайович
Keywords: наступність навчання фізики, вхідний контроль знань, вища технічна школа
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Матвійчук, О. В. Аналіз чинників, які впливають на навчання студентів з фізики у вищій технічній школі / О. В. Матвійчук, С. О. Подласов, О. М. Бурмістров // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 96–99. – Бібліогр.: с. 99 (3 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано результати анкетування та вхідного тестування студентів з фізики з метою з’ясування основних чинників, які впливають на забезпечення наступності у навчально-виховному процесі вищої технічної школи. Забезпечення наступності навчання фізики в дидактичній системі загальноосвітньої та вищої технічної школи дасть змогу цілеспрямовано розвивати знання та вміння з фізики в учнів і слухачів підготовчого відділення, які будуть необхідними для засвоєння курсу фізики у ВТНЗ. Ключові слова: наступність навчання фізики, вхідний контроль знань, вища технічна школа.
The authors of the article have analysed the results of questioning and entrance control of knowledge of students for the purpose of definition of factors influencing the realization of a principle of continuity in teaching and educational process of the higher technical school. Ensuring the continuity of teaching physics in the didactic system of general education and higher technical education will enable single-mindedly to develop the knowledge and skills of physics students and students in the preparatory department, which will be necessary for learning physics course in the higher technical schools. Key words: the succession teaching of physics, the entrance control of knowledge, a higher technical school.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6169
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.