Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6171
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Опачко, Магдалина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-22T11:15:09Z | - |
dc.date.available | 2016-01-22T11:15:09Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Опачко, М. В. Психологічні особливості управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 101–104. – Бібліогр.: с. 104 (11 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6171 | - |
dc.description.abstract | Підготовка вчителя до управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів передбачає визначення сутності управління, його складових; з’ясування умов ефективності формування управлінської компетентності: психологічних, дидактичних, особистісних. Визначення, наприклад, психологічних умов фор- мування управлінської компетентності вчителя, в свою чергу, передбачає розкриття психологічних засад управління засвоєнням учнями знань. В статті розкриваються психологічні особливості управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. Вони полягають у визначенні стратегій управління в залежності від стилю розумової діяльності особистості, стилю навчання, а також від урахування зовнішніх факторів (зворотного зв’язку та механізмів його оптимізації) у процесі управління. Ключові слова: психологічні особливості, стратегії управління, стиль мислення, стиль навчання, оптимізація зворотного зв’язку. | uk |
dc.description.abstract | Preparing teachers to managing of learning and cognitive activity of pupils involves the definition of the essence of management, its component;, determining the conditions of formation effectivness of managerial competence: psychological, pedagogical, and personal. The author of the article has described psychological characteristics of management of educational and cognitive activities of students. Key words: psychological characteristics, management strategies, thinking style, learning style, optimization feedback. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | психологічні особливості | uk |
dc.subject | стратегії управління | uk |
dc.subject | стиль мислення | uk |
dc.subject | стиль навчання | uk |
dc.subject | оптимізація зворотного зв’язку | uk |
dc.title | Психологічні особливості управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів | uk |
dc.title.alternative | Psychological specificity of management of educational-cognitive activity of pupils | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ.pdf | 186.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.