Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6171
Назва: | Психологічні особливості управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів |
Інші назви: | Psychological specificity of management of educational-cognitive activity of pupils |
Автори: | Опачко, Магдалина Василівна |
Ключові слова: | психологічні особливості, стратегії управління, стиль мислення, стиль навчання, оптимізація зворотного зв’язку |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Опачко, М. В. Психологічні особливості управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 101–104. – Бібліогр.: с. 104 (11 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Підготовка вчителя до управління навчально-пізнавальною
діяльністю учнів передбачає визначення сутності управління,
його складових; з’ясування умов ефективності формування
управлінської компетентності: психологічних, дидактичних,
особистісних. Визначення, наприклад, психологічних умов фор-
мування управлінської компетентності вчителя, в свою чергу,
передбачає розкриття психологічних засад управління засвоєнням учнями знань.
В статті розкриваються психологічні особливості управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. Вони полягають у визначенні стратегій управління в залежності від стилю
розумової діяльності особистості, стилю навчання, а також від
урахування зовнішніх факторів (зворотного зв’язку та механізмів його оптимізації) у процесі управління.
Ключові слова: психологічні особливості, стратегії управління, стиль мислення, стиль навчання, оптимізація зворотного зв’язку. Preparing teachers to managing of learning and cognitive activity of pupils involves the definition of the essence of management, its component;, determining the conditions of formation effectivness of managerial competence: psychological, pedagogical, and personal. The author of the article has described psychological characteristics of management of educational and cognitive activities of students. Key words: psychological characteristics, management strategies, thinking style, learning style, optimization feedback. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6171 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ.pdf | 186.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.