Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6171
Название: Психологічні особливості управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів
Другие названия: Psychological specificity of management of educational-cognitive activity of pupils
Авторы: Опачко, Магдалина Василівна
Ключевые слова: психологічні особливості, стратегії управління, стиль мислення, стиль навчання, оптимізація зворотного зв’язку
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Опачко, М. В. Психологічні особливості управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 101–104. – Бібліогр.: с. 104 (11 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Підготовка вчителя до управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів передбачає визначення сутності управління, його складових; з’ясування умов ефективності формування управлінської компетентності: психологічних, дидактичних, особистісних. Визначення, наприклад, психологічних умов фор- мування управлінської компетентності вчителя, в свою чергу, передбачає розкриття психологічних засад управління засвоєнням учнями знань. В статті розкриваються психологічні особливості управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. Вони полягають у визначенні стратегій управління в залежності від стилю розумової діяльності особистості, стилю навчання, а також від урахування зовнішніх факторів (зворотного зв’язку та механізмів його оптимізації) у процесі управління. Ключові слова: психологічні особливості, стратегії управління, стиль мислення, стиль навчання, оптимізація зворотного зв’язку.
Preparing teachers to managing of learning and cognitive activity of pupils involves the definition of the essence of management, its component;, determining the conditions of formation effectivness of managerial competence: psychological, pedagogical, and personal. The author of the article has described psychological characteristics of management of educational and cognitive activities of students. Key words: psychological characteristics, management strategies, thinking style, learning style, optimization feedback.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6171
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.