Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6173
Title: Зміна акценту у формуванні змісту фізики від ідеальних моделей до реальних – вимога гуманістичної парадигми
Other Titles: Shift of emphasis in the physics content formation from the ideal model to the real as a demand of humanistic paradigm
Authors: Орищин, Юрій Михайлович
Савош, Валентин Олексійович
Keywords: навчання фізики, гуманістична парадигма, моделювання, коріолісове прискорення
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Орищин, Ю. М. Зміна акценту у формуванні змісту фізики від ідеальних моделей до реальних – вимога гуманістичної парадигми / Ю. М. Орищин, В. О. Савош // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 108–110. – Бібліогр.: с. 110 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Відповідно до вимог сучасної гуманістичної парадигми сформовано засади її удосконалення стосовно навчання фізики. Запропоновано новий простий і наочний спосіб знаходження коріолісового прискорення, доступний для засвоєння як студентами, так і школярами. Ключові слова: навчання фізики, гуманістична парадигма, моделювання, коріолісове прискорення.
According to the demands of the contemporary humanistic paradigm, the basis was formed of its improvement of teaching of physics. There was proposed a new simple and obvious method of finding the Carioles Acceleration. This method is possible to study both for students and pupils. Key words: studying physics, humanistic paradigm, modeling, Carioles acceleration.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6173
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗМІНА АКЦЕНТУ У ФОРМУВАННІ ЗМІСТУ ФІЗИКИ.pdf240.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.