Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6180
Title: Використання культурно-історичної складової змісту навчання при проведенні лабораторних робіт з природничих дисциплін
Other Titles: Using the cultural-historical component of the natural-science maintenance while carrying out the lab works
Authors: Попова, Тетяна Миколаївна
Keywords: наукові знання культурно-історичної спрямованості, природничонаукова освіта
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Попова, Т. М. Використання культурно-історичної складової змісту навчання при проведенні лабораторних робіт з природничих дисциплін / Т. М. Попова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 128–131. – Бібліогр.: с. 131 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті обґрунтовується можливість використання культурно-історичної складової змісту навчання при проведенні лабораторних робіт з предметів природничонаукового циклу в загальноосвітній школі. Наведені конкретні приклади лабораторних робіт з фізики, хімії, біології для 7-9 класів. Ключові слова: наукові знання культурно-історичної спрямованості, природничонаукова освіта.
The potential possibility of use of elements of a cultural-historical component of the maintenance while carrying out the laboratory works in subjects of a natural-science cycle in a secondary school has been discussed in the article. The concrete examples of laboratory works on the physics, chemistry and biology for 7-9 forms have been considered. Key words: scientific knowledge’s of a cultural-historical orientation, natural-science education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6180
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.