Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6182
Назва: Основні тенденції модернізації системи професійної підготовки педагогів у країнах Європи
Інші назви: The main trends of modernization of social teachers training in Europe
Автори: Пришляк, Оксана Юріївна
Ключові слова: педагогічна освіта, модернізація педагогічної освіти, європейський освітній простір, євроінтеграція
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Пришляк, О. Ю. Основні тенденції модернізації системи професійної підготовки педагогів у країнах Європи / О. Ю. Пришляк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 133–135. – Бібліогр.: с. 135 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено основні підходи до побудови моделі професійної підготовки майбутніх педагогів у європейських країнах: опора у процесі професійної підготовки на етику, ідеали, цінності педагогічної діяльності; наявність системи вимог до претендентів навчатися на педагогічних спеціальностях; прагнення досягати єдності теоретичного і практичного компонентів освіти; прагнення побудувати процес професійного навчання педагогів у контексті неперервної освіти. Розкрито основні підходи до модернізації системи вищої педагогічної освіти в Україні: приведення національної системи освіти у відповідність з вимогами Болонської декларації; упровадження інноваційних технологій у систему вищої та післядипломної освіти. Ключові слова: педагогічна освіта, модернізація педагогічної освіти, європейський освітній простір, євроінтеграція.
The basic approaches to constructing a model of future social teachers training in European countries has been described in the article: support in the process of training on ethics, ideals, values, educational activities, a system of requirements for applicants to study for pedagofical specialties, the desire to achieve unity of theoretical and practical components of education, aspirations build process of teachers training in the context of lifelong education. The main approaches to the modernization of higher Education in Ukraine has been delivered: harmonization of the national education system in line with the requirements of the Bologna Declaration, the introduction of innovative technologies in the system of higher and postgraduate education. Keywords: pedagogical education, upgrading of pedagogical education, European educational space, European integration.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6182
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.