Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61839
Назва: Неологізми – новотвори в мові сучасного медіа – тексту
Інші назви: Neologisms (new coinages) in thе contemporary mеdіа tехt language presentаtion
Автори: Шаповалова, Галина Валентинівна
Дата публікації: 2003
Видавництво: ПП "Ліра"
Бібліографічний опис: Шаповалова, Г. Неологізми – новотвори в мові сучасного медіа – тексту/ Г. Шаповалова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія; збірник наукових праць / В.В. Барчан (гол. ред.), Л.О. Белей, Ю.М. Бідзіля та ін. – Ужгород: Підприємство "Ліра", 2003. – Вип. 7. – С. 105–112. – Бібліогр.: с. 112 (13 назв). – Рез.– англ.
Короткий огляд (реферат): One of the main ways of the innovation of the vocabulary of the contemporary media texts is derivation and lexemes formation are the following: affixation (prefixation and suffixation), stem compounding, abbreviation and lexico-semantic changes. Besides, in the contemporary mass media the process of extention of meaning side bу side with the primary semantic charge in already existing words is observed.
Опис: https://drive.google.com/file/d/128ur67spXthY5qB25gd_G-uR6MJ1Uptl/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61839
Розташовується у зібраннях:2003 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. Випуск 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Філ. Вип. 7 2003.pdf137.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.