Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6194
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тарасова, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-25T09:35:52Z | - |
dc.date.available | 2016-01-25T09:35:52Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Тарасова, О. Організаційно-педагогічні особливості професійної підготовки фахівців з міжнародних відносин у вищих навчальних закладах США / О. Тарасова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 162–165. – Бібліогр.: с. 164 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6194 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються та аналізуються основні методичні, організаційні та академічні підходи, які використовуються при підготовці фахівців з міжнародних відносин у вищих навчальних закладах США, а також визначаються головні завдання, принципи та тенденції розвитку американської вищої освіти в цілому та професійної підготовки фахівців-міжнародників зокрема. Ключові слова: професійна підготовка, вища освіта, індивідуальне навчання, міждисциплінарний принцип навчання, децентралізація, інтеграція університетів. | uk |
dc.description.abstract | The main methodological, organizational and academic approaches used in the process of international relations specialists training in the USA higher educational establishments are viewed and analyzed in the article. Also the key tasks, principles and tendencies of American higher education development in the whole and professional training of international relations specialists in particular are determined. Key words: professional training, higher education, individual study, interdisciplinary principle of education, decentralization, integration of universities. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | індивідуальне навчання | uk |
dc.subject | міждисциплінарний принцип навчання | uk |
dc.subject | децентралізація | uk |
dc.subject | інтеграція університетів | uk |
dc.title | Організаційно-педагогічні особливості професійної підготовки фахівців з міжнародних відносин у вищих навчальних закладах США | uk |
dc.title.alternative | Organizational and pedagogical peculiarities of international relations specialists professional training in the USA higher educational establishments | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ.pdf | 162.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.