Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6194
Назва: Організаційно-педагогічні особливості професійної підготовки фахівців з міжнародних відносин у вищих навчальних закладах США
Інші назви: Organizational and pedagogical peculiarities of international relations specialists professional training in the USA higher educational establishments
Автори: Тарасова, Ольга
Ключові слова: професійна підготовка, вища освіта, індивідуальне навчання, міждисциплінарний принцип навчання, децентралізація, інтеграція університетів
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Тарасова, О. Організаційно-педагогічні особливості професійної підготовки фахівців з міжнародних відносин у вищих навчальних закладах США / О. Тарасова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 162–165. – Бібліогр.: с. 164 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються та аналізуються основні методичні, організаційні та академічні підходи, які використовуються при підготовці фахівців з міжнародних відносин у вищих навчальних закладах США, а також визначаються головні завдання, принципи та тенденції розвитку американської вищої освіти в цілому та професійної підготовки фахівців-міжнародників зокрема. Ключові слова: професійна підготовка, вища освіта, індивідуальне навчання, міждисциплінарний принцип навчання, децентралізація, інтеграція університетів.
The main methodological, organizational and academic approaches used in the process of international relations specialists training in the USA higher educational establishments are viewed and analyzed in the article. Also the key tasks, principles and tendencies of American higher education development in the whole and professional training of international relations specialists in particular are determined. Key words: professional training, higher education, individual study, interdisciplinary principle of education, decentralization, integration of universities.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6194
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.