Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6194
Название: Організаційно-педагогічні особливості професійної підготовки фахівців з міжнародних відносин у вищих навчальних закладах США
Другие названия: Organizational and pedagogical peculiarities of international relations specialists professional training in the USA higher educational establishments
Авторы: Тарасова, Ольга
Ключевые слова: професійна підготовка, вища освіта, індивідуальне навчання, міждисциплінарний принцип навчання, децентралізація, інтеграція університетів
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Тарасова, О. Організаційно-педагогічні особливості професійної підготовки фахівців з міжнародних відносин у вищих навчальних закладах США / О. Тарасова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 162–165. – Бібліогр.: с. 164 (5 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються та аналізуються основні методичні, організаційні та академічні підходи, які використовуються при підготовці фахівців з міжнародних відносин у вищих навчальних закладах США, а також визначаються головні завдання, принципи та тенденції розвитку американської вищої освіти в цілому та професійної підготовки фахівців-міжнародників зокрема. Ключові слова: професійна підготовка, вища освіта, індивідуальне навчання, міждисциплінарний принцип навчання, децентралізація, інтеграція університетів.
The main methodological, organizational and academic approaches used in the process of international relations specialists training in the USA higher educational establishments are viewed and analyzed in the article. Also the key tasks, principles and tendencies of American higher education development in the whole and professional training of international relations specialists in particular are determined. Key words: professional training, higher education, individual study, interdisciplinary principle of education, decentralization, integration of universities.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6194
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.