Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6219
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хмуринська, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-25T11:52:27Z | - |
dc.date.available | 2016-01-25T11:52:27Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Хмуринська, Т. О. Аналіз особливостей професійної діяльності соціального педагога / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 180–181. – Бібліогр.: с. 181 (7 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6219 | - |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження полягає у тому, що незважаючи на те, що проблемі професійної підготовки соціальних педагогів присвячено багато уваги, питання формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів залиши- лося невивченим. У даній статті ми розглянули особливості професійної діяльності соціальних педагогів (сфери, напрями, мету, завдання, принципи і функції) та її значення для визначення критеріїв соціально-професійної зрілості майбутнього соціального педагога. Ключові слова: соціально-педагогічна діяльність, сфера соціально педагогічної діяльності, мета, принципи, функції, цінності. | uk |
dc.description.abstract | The importance of the research lies in the fact that although the problem of professional training of social pedagogues has been the focus of much attention, the issue of forming socio-professional maturity of prospective social pedagogues remains unexplored. The current paper attempts to study the peculiarities of social pedagogues’ professional practice (areas, directions, purpose, aim, objectives, principles and functions) and its significance in developing the criteria of socio-professional maturity of prospective social pedagogues. Key words: socio-professional maturity, the area of social and pedagogical practice, the purpose, principles, functions, values. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | соціально-педагогічна діяльність | uk |
dc.subject | сфера соціально педагогічної діяльності | uk |
dc.subject | мета | uk |
dc.subject | принципи | uk |
dc.subject | функції | uk |
dc.subject | цінності | uk |
dc.title | Аналіз особливостей професійної діяльності соціального педагога | uk |
dc.title.alternative | The analysis of social pedagogue’s professional practice peculiarities | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА.pdf | 151.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.