Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6219
Название: | Аналіз особливостей професійної діяльності соціального педагога |
Другие названия: | The analysis of social pedagogue’s professional practice peculiarities |
Авторы: | Хмуринська, Тетяна Олександрівна |
Ключевые слова: | соціально-педагогічна діяльність, сфера соціально педагогічної діяльності, мета, принципи, функції, цінності |
Дата публикации: | 2011 |
Издательство: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Библиографическое описание: | Хмуринська, Т. О. Аналіз особливостей професійної діяльності соціального педагога / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 180–181. – Бібліогр.: с. 181 (7 назв). |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | Актуальність дослідження полягає у тому, що незважаючи
на те, що проблемі професійної підготовки соціальних педагогів присвячено багато уваги, питання формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів залиши-
лося невивченим. У даній статті ми розглянули особливості
професійної діяльності соціальних педагогів (сфери, напрями,
мету, завдання, принципи і функції) та її значення для визначення критеріїв соціально-професійної зрілості майбутнього соціального педагога.
Ключові слова: соціально-педагогічна діяльність, сфера соціально педагогічної діяльності, мета, принципи, функції, цінності. The importance of the research lies in the fact that although the problem of professional training of social pedagogues has been the focus of much attention, the issue of forming socio-professional maturity of prospective social pedagogues remains unexplored. The current paper attempts to study the peculiarities of social pedagogues’ professional practice (areas, directions, purpose, aim, objectives, principles and functions) and its significance in developing the criteria of socio-professional maturity of prospective social pedagogues. Key words: socio-professional maturity, the area of social and pedagogical practice, the purpose, principles, functions, values. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6219 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА.pdf | 151.92 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.