Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6219
Назва: | Аналіз особливостей професійної діяльності соціального педагога |
Інші назви: | The analysis of social pedagogue’s professional practice peculiarities |
Автори: | Хмуринська, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | соціально-педагогічна діяльність, сфера соціально педагогічної діяльності, мета, принципи, функції, цінності |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Хмуринська, Т. О. Аналіз особливостей професійної діяльності соціального педагога / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 180–181. – Бібліогр.: с. 181 (7 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження полягає у тому, що незважаючи
на те, що проблемі професійної підготовки соціальних педагогів присвячено багато уваги, питання формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів залиши-
лося невивченим. У даній статті ми розглянули особливості
професійної діяльності соціальних педагогів (сфери, напрями,
мету, завдання, принципи і функції) та її значення для визначення критеріїв соціально-професійної зрілості майбутнього соціального педагога.
Ключові слова: соціально-педагогічна діяльність, сфера соціально педагогічної діяльності, мета, принципи, функції, цінності. The importance of the research lies in the fact that although the problem of professional training of social pedagogues has been the focus of much attention, the issue of forming socio-professional maturity of prospective social pedagogues remains unexplored. The current paper attempts to study the peculiarities of social pedagogues’ professional practice (areas, directions, purpose, aim, objectives, principles and functions) and its significance in developing the criteria of socio-professional maturity of prospective social pedagogues. Key words: socio-professional maturity, the area of social and pedagogical practice, the purpose, principles, functions, values. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6219 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА.pdf | 151.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.