Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6221
Название: Аспектний аналіз реформування соціальної освіти у Німеччині
Другие названия: Analysis of social education reform in Germany
Авторы: Цабан, Надія Іванівна
Ключевые слова: освітня реформа, академізація освіти, професійна підготовка соціальних працівників, якість освіти, конкурентоспроможність випускників вищих навчальних закладів
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Цабан, Н. І. Аспектний аналіз реформування соціальної освіти у Німеччині / Н. І. Цабан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 181–184. – Бібліогр.: с. 184 (13 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано окремі аспекти системних змін у сфері соціальної освіти Німеччини, котрі, на нашу думку, мають важливе значення для можливостей удосконалення вітчизняної системи освіти. А саме: переваги та недоліки впровадження ідей Болонського процесу, структурні зміни у сфері освіти, реорганізацію спеціальностей фахових вищих шкіл, розвиток бакалаврських та магістерських програм. У статті показано сукупність елементів, від яких залежить якість освіти. Ключові слова: освітня реформа, академізація освіти, професійна підготовка соціальних працівників, якість освіти, конкурентоспроможність випускників вищих навчальних закладів.
The author of the article has analyzed some aspects of systemic change in social education in Germany, which we believe are significant opportunities for improving the national education system. Namely: Advantages and disadvantages of the ideologies of the Bologna Process, structural changes in education, reorganization of the specialties of higher professional schools, development of undergraduate and master's programs. The article presents a set of elements that affect the quality of education. Keywords: Educational reform, academisatsion of education, professional training of social workers, education quality, competitive graduates.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6221
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
АСПЕКТНИЙ АНАЛІЗ РЕФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ У НІМЕЧЧИНІ.pdf195.36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.