Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6221
Назва: Аспектний аналіз реформування соціальної освіти у Німеччині
Інші назви: Analysis of social education reform in Germany
Автори: Цабан, Надія Іванівна
Ключові слова: освітня реформа, академізація освіти, професійна підготовка соціальних працівників, якість освіти, конкурентоспроможність випускників вищих навчальних закладів
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Цабан, Н. І. Аспектний аналіз реформування соціальної освіти у Німеччині / Н. І. Цабан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 181–184. – Бібліогр.: с. 184 (13 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано окремі аспекти системних змін у сфері соціальної освіти Німеччини, котрі, на нашу думку, мають важливе значення для можливостей удосконалення вітчизняної системи освіти. А саме: переваги та недоліки впровадження ідей Болонського процесу, структурні зміни у сфері освіти, реорганізацію спеціальностей фахових вищих шкіл, розвиток бакалаврських та магістерських програм. У статті показано сукупність елементів, від яких залежить якість освіти. Ключові слова: освітня реформа, академізація освіти, професійна підготовка соціальних працівників, якість освіти, конкурентоспроможність випускників вищих навчальних закладів.
The author of the article has analyzed some aspects of systemic change in social education in Germany, which we believe are significant opportunities for improving the national education system. Namely: Advantages and disadvantages of the ideologies of the Bologna Process, structural changes in education, reorganization of the specialties of higher professional schools, development of undergraduate and master's programs. The article presents a set of elements that affect the quality of education. Keywords: Educational reform, academisatsion of education, professional training of social workers, education quality, competitive graduates.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6221
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АСПЕКТНИЙ АНАЛІЗ РЕФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ У НІМЕЧЧИНІ.pdf195.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.